14 gü

Açıktan üniversite okumak çok mu kötü, örgün eğitimden farkı ne olur?

Ben İstanbul Üniversitesini falan kazanacak kapasitedeyim ama uzak oturuyorum her yere, ben toplu taşıma istemiyorum, insanlar rahatsız ediyor. Kiloluyum, iki kişilik yer kaplıyorum. Açıktan okumayı düşünüyorum, giderek okumanın bir farkı var mı? Sayısal bölüm istemiyorum zaten, sayısalım iyi değil. İngilizcem çok iyi, bir de sözelim. Yani ben o yolu çekmek istemiyorum, utangaçlık var, okuldaki insanlarla da uğraşmamak için gitmiyorum. Sizce gitmeli miyim

Açıktan üniversite okumak çok mu kötü, örgün eğitimden farkı ne olur?
Cevapla