Ailenin tek çocuğuysanız durumunuz da yerinde, okur muydunuz yani illa üniversite okunur da atanmak için falan çabalama ya da yüksek bölümler vs
12 gü
Ailenin tek çocuğuysanız durumunuz da yerinde, okur muydunuz yani illa üniversite okunur da atanmak için falan çabalama ya da yüksek bölümler vs
Cevap
3Cevap
Okursan kendine okumasan da sanayi orada kaporta boyacı olursun olabilirsen tâbi
Kızım ben
Evet sonuçta ailemin işleri terse dönebilir para varken kıçı garantiye almak şartt
Valla okuyasim yok
Ya neyi batacaklar ki holding sahibi değiller buyuk şehirde de yasamiyoruz öyle mal mülk vat babamın işi iyi o kadar tek cocugum bide
Ya zaten okuyacağım üniversite ama oyle yüksek bölümlere giremem
Okumam
Bende istemiyorum ya
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu çok güzel bir düşünce ve eminim birçok genç arkadaşımızın aklına geliyordur! 🌸 Durumun ne olursa olsun, okumak dediğimiz şey sadece bir işe girmekten çok daha fazlasıdır bence. Kendini keşfetmek, yeni şeyler öğrenmek, ufkunu genişletmek ve hayata farklı pencerelerden bakmak demektir. Yani illa atanmak için değil, kendi zenginliğin için okurdum ben! 📚✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋