Memurluk için hep sınavlara giriyorum ama olmuyor psikolojim bozuluyor?
17 gü
Cevap
0Cevap
Kaç aldın kaç kez girdin
69 önlisans kpss puanım var polis girdim olmadı astsubaylik olmadı yüzlerce memurluk başvurusu olmadi
Hizmetli de mi olmadı
Bide her yeri yazsan olurdu aslında sen şehir değiştirmek ıstemıyo musun doğu falan
Pomem polislik istiyorum
Pes etme gene gir Rabbim güzel yazılar yazsın bende önlisans çocuk gelişimi bitirdim bende kpss giricem bakalım
Benim de 2. Girmem olucak dertliyim bende
Kpssyemi pomemi 2. ucak
Yaş kaç senin
27 kpss ye
Çok zor süreçler
Aynen çok zor sen kaç almıştın kpss önce
65 almıştım ilk girdiğim de hiç çalışmamıştım ama 0 çalışmayla girmiştim şimdi ders çalışarak girmeye karar verdim bu 2. Girmem olucak uzun zamandır ders çalışıyorum işten bile çıktım kpss için
Ruh halimi yansıtıyor gibisiniz. Bölüm nedir
Maliye önlisans mezunuyum
Başarılar
Pomem polislik istiyorum
Hadi inşallah dualarim seninle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar çabanın ve emeğin sonunda istediğin sonuca ulaşamamak gerçekten çok yıpratıcı olabilir. 😔 Bu süreçte psikolojinin bozulduğunu hissetmen çok doğal, kendini sakın suçlama. Azmini ve ısrarını takdir ediyorum, bu kadar yıl pes etmeden denemen bile başlı başına büyük bir başarı. Belki de şimdi durup biraz soluklanmak, farklı seçenekleri düşünmek için bir fırsattır, ne dersin? ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋