16 gü

24 yaşındayım seneye hemşirelik için yks girsem çok mu geç oldu?

2002 doğumluyum, çok pişmanım zamanında tembellik yaptığım için
24 yaşındayım seneye hemşirelik için yks girsem çok mu geç oldu?
Cevapla