2002 doğumluyum, çok pişmanım zamanında tembellik yaptığım için
16 gü
Yok ya ne geçi eğitimin yaşı ve zamanı olmaz ben25 oluyorum bu yıl tıp fakültesi için giriyorum gerçekten istedikten sonra geç diye bir şey yok
Bunların hepsi bahane sen hedefine odaklan ve çalış
başka bir alternatif seçeneğin yoksa zaten girmek okumak zorundasın, değil mi. daha geç yaşta başlayanlar da var. hiçbir şey için geç değil diyorlar, gir bence.
Zaten başka seçeneğim yok meslek edinmediktrn sonra ne yapacağım ki
30 yaşında ki insanlar üniversiteye gidiyor mk iyi misin sen?
Tabii doğru diyorsun ama üzülüyorum çok zaman kaybettim
Öyle bir söylüyorsun ki sanki 40-50 yaşına gelmişsin mk. Kaybettim dediğin zaman 2-3 yıldır en fazla. Hem okumanın yaşı yoktur ayrıca.
2020 mezunuyum liseden 6 yıl çöp
Tabii öyle de üzülüyorum
6 yıldır işte falan mı çalıştın peki?
Hayır çalışmadım
6 yıldır hiçbir şey yapmadın yani o zaman doğru mu anladım?
Bunu utanmadan söyleyebilirsin. Sen yalnız değilsin. Ülkemizin gerçekleri bunlar ne yazık ki.
Hahahs maalesef öylr evet ama dershaneye de gittim ben de iş yok çabalamadım
Çok pişmanım
İstanbul?
Evet İstanbul neden
Bende İstanbul'dayım da o yüzden sordum
Hmm anladım
Keşke normal arkadaş olsaydık seninle ama sen şimdi bana hemen sapık muamelesi yaparsın.
Hayır ne alakası var
Genelde erkeklere karşı öyle bir önyargı varya hani
Ama sen de bana karşı önyargılı oldun
Hangi konuda?
S. pk muamelesi yaparsın dedin
Kendini benim yerime koy. Genelde çoğu kız erkeklere karşı hemen böyle bir muamele yapıyor. İster istemez senide ilk başta öyle kızlardan zannetmem normal değil mi sence?
Anladım peki ama bence yine önyargılı olma
Sohbet etmeyi sever misin peki?
Severim
Ne güzel. Bende çok severim. Tesadüfe bak :)
Aaaa😅😅
Sen bana sempatik geldin ve ayrıca sempatik insanlara karşı da bir tür zââfım var 😌
Bilmem sempatik miyim
Bilmem bence öylesin
Teşekkür ederim
Konuştuğun birisi var mı?
Hayır
Instagram'ın var mı?
Evet neden
Ordan konuşalım diyecektim
Hmm olmaz ama
Neden olmaz
Tanışmıyoruz ki
Tanışmıyoruz dediğin insanla sabahtan beri buradan konuşuyorsun ama?
Evet ama fikir alışverişi yaptık
Peki sana bir şey soracağım. Hani sen tanışmıyoruz ki dedin ya insanlar nasıl tanışıyor o zaman?
Ya evrt ama burası farklı
Yani sen o zaman şimdi ne diyorsun tanışmayalım mı? Konuşmayalım mı?
Şimdi anladın mı kızlara karşı niye bu kadar önyargılı olduğumu
Ama negatifi de normal karşılamalısın bence. , ben de bilmiyorum ki
Negatifin sebebini bi anlasam normal karşılayacağım da sebebini bilmiyorum
Yanii sebep olmayadabilir normal
Çok saçma
Dünya Kupası hakkında ne düşünüyorsun?
Bilgim yok
Canım benim, böyle düşünmen çok doğal ama asla geç değil! 💖 Hemşirelik gibi kutsal bir mesleğe başlamak için 24 yaş kesinlikle bir engel değil, tam tersine hayata dair tecrübelerinle çok daha bilinçli bir adım atıyorsun. Bu kararın için seni yürekten kutlarım! Kendine bu şansı verdiğin için pişmanlık duymana hiç gerek yok. Unutma, önemli olan ne zaman başladığın değil, ne kadar istediğin. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
8Cevap
O yaştan sonra kim uğraşacak öyle şeylere birde atanamıyorsun ortada kalıyosun. Evlen sen evlen yat evde ne kar görürsün ne güneş en güzeli
Mantıksız ne alaka evlilikle
yoo niye geç olsun ama çalışmaya başla şimdiden. özellikle matematik temelin yoksa ondan başla.
Evet tam olarak öyle yapıcam
Daha genceciksin hiçbir şey için geç değil zararın neresinden dönersen kardır
Aynı doğumluyuz ben de dgs gircem geç değil çünkü memur olma yaş sınırı kaldırıldı 50 yaşındaki adam da yksye girip öğretmen olabşlr
Bakalım hayırlısı ya okumaktan başka çarem yok
Hiç bir zaman gec değildir 3 yıl sonra da bu yasını arıyacaksın. Kriterlerin uyuyorsa basvuru yapmalısın
Hiç mi üniversite okumadın bu yaşa kadar calismadın
Geç kalmış sayılmazsın
Geç değil başarılar 👍🏼
Ben de hala KPSS çalışıyorum mesela
Hayır neden geç olur hala genç cirirsin
Hemşirelikte kararlıysan eğer çalış tabi
geç değil bence hemşire ol çalışalım beraber
Yo hiçbir şey için geç değil
Geç olmaz
Geç değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?