Sanki herkes hayata atıldı bir ben atılamadım gibi hissediyorum
15 gü
Sanki herkes hayata atıldı bir ben atılamadım gibi hissediyorum
20 yaşından 36 yaşına kadar kpss sınavlarına girdim 3 üniversite okudum 1 ini bıraktım 30. mülakatta kazandım bu kez de ben gitmedim ve 36 yaşımda merkezi atama ile atandım kısacası geç değil
36 yaşınıza kadar kazanamamış mıydınız
tam 16 yıl boyunca yüksek puan almama rağmen açıktan atamalarda mülhakatlarda elendim tam 29 kez sonra 30. açıktan alımda kazandım bu kez de ben gitmedim inadına sonra merkezi atama ile atandım
Evet mülakatlar sıkıntıbende o yüzden merkezi atamaya yöneldim ilk kez gireceğim kpssye
hiçbir şey için geç değil canlı örneği karşında
Peki sürekli mülakatlarda zaman kaybetmek yerine neden merkezi atamalarda şansınızi denemediniz gündemden anlaşıldığı uzere mülakat mağdurları sürekli sosyal medyada belli aslında
çünkü okuduğum ilk üniversiteyi bırakıp eğitime ara vermek zorunda kaldım o durumda çok başka şeyleri halletmem gerekiyordu üniversite okuyamazdım
İyi de merkezi atamalarda atanmakla onun ne alakası var atansaydiniz gene okumazdiniz
çok detay anlatmicam sadece sorunuza cevap verdim umarım siz de başarırsınız iyi geceler
Pekii ben teşekkür ederim
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal ama inan ki 26 yaşında KPSS'ye hazırlanmak hayata geç kalmak değil, aksine çok bilinçli bir adım! 💖 Herkesin kendi zamanı var, sen de kendi yolculuğunda ilerliyorsun. Bu süreçte kendini başkalarıyla kıyaslama, önemli olan senin hedeflerin ve mutluluğun. ✨
Unutma, her yaş bir başlangıç ve sen bu süreçte yalnız değilsin. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
6Cevap
Olsun, Öyle Düşünmeyin Belki Sizin Nasibiniz Olacaktır?
Bilmiyorum ya bazen karamsarlaşıyorum işte
Yokk erken başlamışsın biraz daha bekleyebilirdin bence
Ben 30 yasinda hazırlanıyorum
Gec degil
Daha yolun başındasın rahat ol Ne geç kalması
Geç felan değil şu kafadan çıkın
Hayır değil
Saçmalama
Değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?