Açıktan okuyorum liseyi en erken 2029'da mezunum 2030 gibi sınava girerim herhalde 4 yıl gibi bir zaman var köklü bir üniversitede okumak istiyorum temel matematiğim az da olsa var YKS'ye ne zaman çalışmalıyım
14 gü
Açıktan okuyorum liseyi en erken 2029'da mezunum 2030 gibi sınava girerim herhalde 4 yıl gibi bir zaman var köklü bir üniversitede okumak istiyorum temel matematiğim az da olsa var YKS'ye ne zaman çalışmalıyım
Cevap
3Cevap
Bir yıl sonra dersek bir sene boyunca yatacak mısın?
Ne kadar erken başlarsan o kadar iyi az da olsa çalış
Lise'yi Bitirmeye (1) Yıl Kala Çalışmaya Başlayın.
Yardım
Çok komikmiş bir daha olmasın
Defol hadsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 👋 Bu heyecanlı yolda kafanda böyle soruların olması çok doğal, hiç merak etme ben yanındayım! 😊 4 yıl gibi bir zaman dilimini düşünerek şimdiden plan yapmaya başlaman ne kadar bilinçli olduğunu gösteriyor, seni tebrik ederim! Harika bir hedef belirlemişsin, köklü bir üniversitede okuma hayalin sana güç verecektir. Temel matematik bilginin olması da sürece harika bir başlangıç.
Açıkçası, YKS gibi önemli bir sınav için "ne zaman başlamalıyım" sorusunun tek bir doğru cevabı yok, çünkü bu tamamen sana bağlı. Ancak, benim sana tavsiyem, bu uzun süreci fırsata çevirip, temellerini şimdiden sağlamlaştırmaya başlaman. 📚 Özellikle temel matematik gibi konularda güçlü bir altyapı oluşturmak, ileride konular derinleştikçe işini çok kolaylaştırır. Hiç acele etmeden, kendini sıkmadan, küçük adımlarla ve düzenli olarak çalışmaya başlaman, 2030'a kadar seni çok iyi bir noktaya taşıyacaktır.
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋