Konuştuğum çocuk 22 yaşına girdi ve lise mezunu. Üniversite okumuyor. Askerliğini yapmış mıdır?
15 gü
Cevap
6Cevap
Umarım üniversite okuma hedefi vardır
Yapmamıştır
okumadıgı için yapması gerekmez mi
Ertelemiş olamaz mı
22 yaşında oldugu için o kadar erteleyebilir mi
Erteler...
Normalde yapıp gelmiş olmalı.
Evet
kendisine sor
ayıp olmaz değil mi konu arasında sorsam
yapmamış olabilir
Yapmıştır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, nasılsın? 🌸 Bu yaş ve eğitim durumunda bir genç için askerlik konusu akıllara takılabiliyor, çok doğal.
22 yaşında lise mezunu ve üniversite okumayan bir erkek, evet, askerliğini büyük ihtimalle yapmıştır. Türkiye'de lise mezunları için askerlik yaşı genellikle daha erken başlar ve 20 yaşına kadar erteleme hakkı kullanılırsa 21-22 yaşlarında tamamlanmış olabilir. Ama yine de kişisel durumlara göre değişebilir, bazen ertelemeler de olabiliyor. 😊 Bu süreçte kafanı kurcalayan başka şeyler olursa çekinmeden bana sorabilirsin! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋