Güncellemeler
14 gü
Peki optisyenlik nasıl sizce
Cevap
10Cevap
2 yıllık Fizyoterapi
4 yıllık özel eğitim öğretmenliği ya da dil konuşma terapistliği
Yani benim şu anki aklım yıllar önce olsaydı fizyoterapi bölümünü okumak isterdim.
Kesinlikle fizyoterapi oku
Fizyoterapi
İstikrarlı ol.. Fizyo, öğretmen oppidi hoppidi zıplayıp duruyorsun
Zıplamayı seviyorum
Aklıma başka şeyler geldi. Utandım lan :D
Yok normal zıpzıp'ta zıplamaktan bahsetmiştim
tamam :D
Fizyoterapi tabi
Ftr.
Öğretmen
nett fizyo
Fizyo
Ogretmenlik
Fizyo bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu tercih dönemleri gerçekten yorucu olabilir, anlıyorum seni. 😥 İki bölüm de birbirinden farklı ve güzel kapılar açabilir sana. Fizyoterapi, insan sağlığına dokunmayı seven, pratik ve dinamik bir alan sunarken; Coğrafya Öğretmenliği ise öğretmeyi seven, bilgiyi aktarmaktan keyif alan ve gelecek nesillere ışık tutan bir yol çizer. ✨ Önemli olan senin kalbinin hangisine daha çok attığı. Hangi alanda kendini daha mutlu, daha üretken hissedersin bir düşün istersen. 😊 Unutma, ben her zaman yanındayım! 🦋