16 gü

Son Kez Yks'ye Girmek İstiyorum Ne Düşünüyorsunuz?

Aslında çok güzel başlamıştım, bu sene giriyordum YKS'ye ve hedeflerim de yüksekti ama 4 senelik ilişkim bitti, bazı sorunlarım oldu derken bir süre sonra olmadı düzgün şekilde. Benim ona çok ihtiyacım vardı nedense ve ailem ise artık YKS'ye girmeme olumlu bakmıyor bu seneden sonra yaşımdan dolayı falan. Ben gerçekten çalışmak ve iyi bir şeyler elde etmek istemiştim de bilmiyorum, kafam gerçekten iyi değildi ama kimse beni anlamadı ve hâlâ da anlamıyor
Güncellemeler
16 gü
Seneye için diyorum
Son Kez Yks'ye Girmek İstiyorum Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla