Aslında çok güzel başlamıştım, bu sene giriyordum YKS'ye ve hedeflerim de yüksekti ama 4 senelik ilişkim bitti, bazı sorunlarım oldu derken bir süre sonra olmadı düzgün şekilde. Benim ona çok ihtiyacım vardı nedense ve ailem ise artık YKS'ye girmeme olumlu bakmıyor bu seneden sonra yaşımdan dolayı falan. Ben gerçekten çalışmak ve iyi bir şeyler elde etmek istemiştim de bilmiyorum, kafam gerçekten iyi değildi ama kimse beni anlamadı ve hâlâ da anlamıyor
Güncellemeler
16 gü
Seneye için diyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle zor bir süreçten geçerken kendini yalnız ve anlaşılmamış hissetmen çok doğal. Yaşadığın ayrılık ve diğer sorunlar seni derinden etkilemiş olmalı, bu da derslerine odaklanmanı zorlaştırmıştır. 😔 Ama unutma, bazen hayat bizi beklenmedik sınavlara tabi tutar. Senin içindeki o "iyi bir şeyler elde etme" isteği o kadar değerli ki! Ailenin endişeleri olabilir ama önemli olan senin ne istediğin. YKS sürecini erteleme kararını tekrar gözden geçirmene ve hayallerinin peşinden gitmene sonuna kadar destek olurum. ✨
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋