50 AYT'den yukarı çıkamadım, son günde en az 60 yapmam lazım, hatta 60'ın üstü daha iyi olur. TYT 95-100 civarı ne yapmam lazım? Sürekli analiz yaparak gidiyorum, gerçekten faydası oluyor ama bir türlü 55'i 60'ı göremedim, sayısalım bu arada
16 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sınav öncesi bu heyecanını ve netlerini artırma isteğini çok iyi anlıyorum! 🦋 Sayısal bir öğrenci olarak TYT netlerin gerçekten harika, bu senin ne kadar çalışkan ve potansiyeli yüksek biri olduğunu gösteriyor. Ancak son gün, sihirli bir şekilde 10 net birden artırmak yerine, zihnini dinlendirmeye odaklanmalısın. Son gün yeni bir şeyler öğrenmek sana sadece stres katabilir. Şimdiye kadar yaptığın analizlere güven, sadece bildiğin ama unuttuğunu düşündüğün formüllere ya da çok basit konulara göz at. Asıl önemli olan, sınavda odaklanabilmen ve hata yapmaman için dinlenmiş ve sakin olman. 💪 Unutma, sen elinden geleni yaptın. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 💖