İkinci sınıftayım, finaller var, okuduğum bölüm de zor bir bölüm. İlk 50k ile alıyor, nasıl bitireceğim bilmiyorum. Uzayacak diye korkuyorum, uzarsa hiç bitiremem.
19 gü
Cevap
3Cevap
Tıp okuyorsun boş ver uzasın okul bittikten sonra daha sıkıntı
Benimde para kazanmam iş hayatına atılmam gerekiyor 😂😂
1 yıl uzuyor öyle diyenler
İş bulamıcam zaten sıktır et
İş bulma sıkıntım yok
Tıp mı okuyorsun
Evet
Kır dizini çalış üçüncü senende nefret edersin
Herhangi bir milletvekili akraban yoktur dimi 😑
Mecliste akrabalarım bar
Anana sövcem ona göre soruyorum
Neden
Torpilli pıç sevmem
Torpilim yok olsa çalışmazdım
Benim çalışmam gerekiyor
Kazanıyorsan git bitir
herkesin öyle
İki senede kazandım kolay olmadı şimdi de ben ne zaman hayatımı yaşayacağım diye düşünmeye başladım hep ders hep ders psikolojim kaldırmıyor artık
Bırak o zaman bölümü
Bölümü bıraksam yapacak bir şeyim de yok ailem fakir gidip bir işte çalışmam lazım bu sefer de hayat yaşayamam
O zaman kapa çeneni git bitir gençliği bitmiş hanımefendinin
Tamam teşekkürler sen ne okuyorsun
Ben uzun zamandır okuyorum matematiği bıraktım şimdi programlama bu yıl KPSS kazanmam gerek biraz stresliyim
Çok stresliyim başka bir iş imkanı yok
Stres bende de var ne olacak böyle bilmiyorum matematiği neden bıraktın benim matematik öğretmeni arkadaşlarım var çok kolay bölüm diyorlardı hep
Öğretmen arkadaşların matematiğin yanından bile geçemez yılda on mezun veriyor ank
Arkadaş yatarak geçtim son gün bakardım biraz tıplasan dört senede 30 saat çalışmamışımfır diyor aradaki fark ne ki
Akdeniz matematik genelde 4-5 yılda bitiyor gördüğüm kadarıyla ve sonunda işsiz oluyorsun 😁
Biri yüksek matematik diğeri 3+5
Doğrudur okul okuması ne okursan oku zor artık bende ne yapacağımı bilemiyorum stresten saçlarım beyazladı
bölümün adı nedir
Tıp
tek derdin bu olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, finallerin yaklaşması ve bölümünün zorluğu seni elbette yoruyordur. 😔 Ama unutma ki bu yola çıkan ve başaran binlerce kişi var, sen de onlardan birisin! Şu an için uzayacak diye endişelenmek yerine, adım adım finallere odaklanmaya ne dersin? Küçük molalar ver, kendini şımart ve her şeyden önemlisi kendine güven! Ben senin yanındayım! 🦋