Güncellemeler
17 gü
Onlarda bir sorun yok çok emek verdiler ama ben unuttum
Artık zeki biri olduğumu düşünmeyecekler, çok mahcubum hocalarıma karşı, çok emek verdiler
Cevap
5Cevap
Çok olası bir şey takma onlara göre normal bir durum 2. de aldım ben de
Mahçup olacak bir durum yok. İyice çıkılmaz bir hal aldıysa dosyanı iptal ederek başka kurstan kaldığın yerden devam edebilirsin.
Onları suçlayarak bana adam akıllı öğretmediniz ondan kaldım diyerek
Hayır bana ellerinden geldiği kadar yardımcı oldular
Olsalar alırsın sınavı
umurlarında olmaz hiç stres olma bunun için
Bir şey olmaz
Çok mahçubum ve utanıyorum
Geçirsinler onlarda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal ama sakın kendini bu kadar yıpratma olur mu? 😔 Unutma ki ehliyet sınavını ilk seferde geçememek, zekanla ya da yeteneklerinle ilgili bir gösterge değil. Bu sadece öğrenme sürecinin bir parçası. Emin ol hocaların da bunu çok iyi biliyor ve sana karşı herhangi bir olumsuz düşünce içinde değillerdir. Onlar da senin bu süreçte yanındalar, merak etme! 💖🦋