19 gü

1 yılda YKS’de tıp için derece yapmak mümkün mü, siz olsanız 12’ye geçerken ne yapardınız?

Bu sene 12'ye geçeceğim (lisede hazırlık okudum ondan 18 yaşında 11. sınıfım). Yıllardır gençliğimin tadını çıkarmaya çalışıyorum. Ailemle aram çok kötü ve hep başka şeylere yöneldim. Kitap okumak, dizi film izlemek, onlarca farklı hobi falan edinmek gibi. Ama 12. sınıf olacağım. Hayatım boyunca hep hedefleri yüksek biri olmuştum. Hiçbir anımı boşa geçirmemeye çalıştım. YKS'de de tıp kazanmak istiyorum. TYT'de geometrim çok iyi, kimya bitti. 11'im ise fena değil. Çevremdeki kimse güvenmiyor bana. OBP'min düşük olmasını bile yüzüme vuruyorlar (89 bu arada ama derece isteyenlerin 98 falanmış ya sabır). Ben kendime çok güveniyorum. Odağım yüksek ve ders çalışmak benim için zor değil ama matematiğe hala başlamadım, aylardır temel kavramlara başlayıp bırakıyorum. YKS'ye girecek arkadaşlar, bana tavsiyeniz varsa lütfen yazın. Eğer tam olarak 1 yıl geriye gidecek olsaydınız ne yapardınız? Benim için her lafınız altın değerinde şu an.

1 yılda YKS’de tıp için derece yapmak mümkün mü, siz olsanız 12’ye geçerken ne yapardınız?
Cevapla