Arkadaşlar son bir iki gündür ciddi anlamda mental çöküş yaşadım. O iki yakın arkadaşım üni okuyor, aslında ben de üni okuyorum ama iki sene sonra tekrar girmek istedim. Çalıştım çabaladım, son iki hafta kala kazık attılar bana. Üstelik kazık atan kızlardan biriyle diğer kızdan 5 sene uzunlukta bir geçmişimiz var ve arkasından konuşuyordu. Olay da şu işte, biz tatile gidecektik fakat Haziran boyu doluyum ben. Bir kız da Temmuz doluymuş. Bir dört aydır falan bu üçlü tatili planlamaya çalışıyorduk. Ben dedim size YKS'den sonra haber vereyim, kafamı yoracak vaktim yok. Sonra kızlar beni aradı bi 30 dakika sonra. Biz haziranda gideceğiz dediler, sıkıntı olmazsa. Ben dedim, benim finallerim var, seninle de başka zaman gideriz dediler. Biz bu planı 3 aydır falan düşünüyorduk 3'lü bir şekilde. Son 15 gün kala yapmaları çok üzdü beni. Ben dedim, yaptığınız ayıp, etkisiz eleman mıyım ben? Kızlarla hafif kavga ettik ve o günden beri konuşmadık. İşin ironik kısmı, ben ağlama krizlerine girdim sonra sinirden. O kızlardan biri dediğim gibi diğer kızın arkasından bana konuşuyordu, 5 senelik geçmişimiz vardı. Hiçbir şey demeyip ayıp olduğunu söylememe rağmen kabul etmediler, en yakın arkadaşım dediğim insanlar. Nasıl bir yol izlemeliyim bundan sonra? Odaklanamıyorum derse. Bu olay ve stres birleşince psikolojim çok bozuldu
21 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer