Sizce iyi mi yaptım yoksa kötü mü yaptım acaba bilemedim?

Öncelikle hepinize iyi günler diliyorum ben 20 yaşında bir erkeğim üniversiteye başlamayı düşünüyorum bu yüzden ek tercih yaptım ama ek tercihlerde yaşadığım ilde ki bölümlerin kontenjanları dolu olduğu için yaşadığım şehire yakın olan 5 şehir tercih ettim aslında ailem ilk başta şehir dışında okumamı istemediler çünkü bana bu konuda pek güvenmiyorlar çünkü ailem beni el bebek gül bebek olarak yetiştirdi bu yüzden ailem şehir dışında benim kendime bakamayacağımı düşünüyor babam dün bana oğlum keşke sana şehir dışı yazmasaydık ben pişman oldum dedi. Sizce iyi mi yaptım yoksa kötü mü yaptım acaba bilemedim?

Sizce iyi mi yaptım yoksa kötü mü yaptım acaba bilemedim?
Cevapla