Ortaögretim kpssye önlisanstan mezun olmadan girdim geçerli mi?

Merhaba geçen yıl ortaögretim kpssye girdim ve şu an aldığım ortaögretim kpss puanıyla yeni sağlık atamasında büyük ihtimalle atanabiliyorum fakat sınava girdikten 2 ay sonra önlisanstan mezun oldum tercih yapsam geçerli oluyor mu olmuyor mu mezun olmadan önceki girdiğim puanı kullanıcam.

Güncellemeler
8 ay
Net bir cevabı olan var mı?
Ortaögretim kpssye önlisanstan mezun olmadan girdim geçerli mi?
Cevapla