Üniversitede büte kaldım, açık öğretime geçeceğim için büte girmeme gerek var mı?

Üniversite de 2 yıllık bölüm okuyorum ilk dönem final den kaldım ve ikinci dönem açık öğretime aldıracağım bunun için büte girmesem ne olur?

Üniversitede büte kaldım, açık öğretime geçeceğim için büte girmeme gerek var mı?
Cevapla