Puanım taban puandan yüksek ama kontenjan az, sizce şansım olur mu?

Yks ek tercihlerde bir bölümü yazdım. Puanım, taban puanından 12 puan fazla ve kontenjan 13 kişi. Sizce yerleşme ihtimalim yüksek midir?
Puanım taban puandan yüksek ama kontenjan az, sizce şansım olur mu?
Cevapla