Kendimden yaşça büyükler yerine 2 3 yaş küçükleri tercih ederim bence normal sizce?

26 yaşındayım ve üniversiteyi geç okudum tam bir z kuşağıyla okudum ve en çok onlarla zaman geçiriyorum ve bence bu benim kendi yaş algımı da etkiledi. Şu an bana mesela hala bu arada 30 yaş erkek yaşlı geliyor kadınlar yaşlı gelmiyor ( cihan albayram sergen deveci falan hariç ) ben hem erken okula başladım 6 yaşında falan atmıyorum eskiden mümkündü hem sonra üniversiteye geç gittim çift kez erken 20li yaşlarında insanlarla beraber oldum. Bu şey gibi kafamda onu hep bir yere yerleştiriyorum ve bu kendiliğinden oluyor.

Kendimden yaşça büyükler yerine 2 3 yaş küçükleri tercih ederim bence normal sizce?
Cevapla