Yks yi nasıl yapıcam lütfen fikirlerinizi paylaşın?

merhaba benim koronaya geldi orta son ve lisem şu an 18 yaşındayım. 10. sınfın başına kadar koronaya denk geldi. Sonrasında da açığa geçtim çalıştım para biriktirdim. Şuanda üniversite sınavına hazırlanıyorum. Ders çalışma alışkanlığım oluşmadı maalesef ki ama öğrenmeye çok açık biriyim sadece fazla sabırsızım hemen olsun istiyorum bu yüzden ders çalışmaktan sıkııyorum. Hedefim hemşirelik bölümünü kazanmak sizce nasıl bir yol izlemeliyim? bir haftadır sabahtan akşama akdar kütüphanedeyim nerdeyse hiçbir ilerleme kaydedemedim :( ipad almalı mıym laptopum var şu an test kitabı taşımama kiçin çanta çok ağır oluyor da ve ideal çalışma saatleri nasıl olmalı. Benim ilk temel oluşturup sonra teste geçmem lazım temelim doğru düzggün yok o yüzden

Yks yi nasıl yapıcam lütfen fikirlerinizi paylaşın?
Cevapla