Yks ye artık yıl sınırlaması gelmeli değil mi?

herkese 3 yıl hak verilsin en fazla hem bu sayede yığılma da olmaz kimse öylesine girmez adam gibi çalışır kazanır diğerleri de kimsenin önüne geçmez 7 yıl ne mezununa kalıyon diyip o test kitaplarını kafalarına çarpasım geliyor haklı değil miyim
Yks ye artık yıl sınırlaması gelmeli değil mi?
Cevapla