Babam yksye 3 yılım olmasına rağmen bana üniversite puanlarını tıp fakültelerini gösteriyor?

Bıktım midem bulanıyor beni her gördüğü yerde nasılsın vs demek yerine bu konuyu açıyor şu kadar net yapıcaksın en az falan diyor kendimi yetersiz hissediyorum kusmak istiyorum arkadaşlarımın çocukları şurayı kazandı burayı kazandı ya sen yapamazsan falan diyip duruyor derslerim iyi fen lisesine gidiyorum zaten sinir krizi geçiricem yeter ya.

Babam yksye 3 yılım olmasına rağmen bana üniversite puanlarını tıp fakültelerini gösteriyor?
Cevapla