Yks yerleştirme sonuçları açıklandı ama boşta kaldım sizce ne yapmalıyım?

3. sınav yılımda boşta kaldım çok üzüldüm aslında geçen yıl 2 yıllık bir bölüme yerleşmiştim kendim tercih vermiştim ama ailem o bölümü sevmediği için gitmeme izin vermemişlerdi bu yıl da obp puanım yarı yarıya kırıldı.

Yks yerleştirme sonuçları açıklandı ama boşta kaldım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla