Ek yerleştirmede kontenjanı tam dolmamış bölüme kesin yerleşebilir miyim?

Benim tercih ettiğim bölümün 40 kişi kontenjanı var.
İlk yerleştirmede puanım kötü olduğu için gelmedi.
Diyelim ki bu programın kontenjanı tam dolmadı 40'da 30 kişi doldu diyelim.
O zaman ek yerleştirmede puanım kötü de olsa kesin yerleşir miyim?
Bu bölüm yeni açıldı bu arada.
Bi de kontenjanın dolup dolmadığı, okulların kaçla aldığı ne zaman açıklanır?
Ek yerleştirmede kontenjanı tam dolmamış bölüme kesin yerleşebilir miyim?
Cevapla