Hayatta en çok kime kızgınsınız ve onun haberi bile yok?

Ben babama kızgınım zamanında Anadolu Öğretmen lisesini kazanmıştım ki o zamanlar dersane olmadan kazanmak çok zordu. Ben dersaneye gitmedim. Kazandım ve ilk tercihine yerleşebilirdim. Maddi imkanı da vardı ama okutmadı beni. O zaman niye umut ettirdin sinava o kadar çalıştım. Öğretmenler yalvardı ama nafile. Eğer okumuş olsam sidmi bu maddi sıkıntı içinde yaşamam gerekmeyecekti. Allah'a isyan gibi oluyor belki de ama insanın içi acıyor. Bende rahat bir yasami hak etmiyor muyum? Onun bu kızgınlıktan haberi bile yok haberi olsa da umrunda olmaz. Edepsiz bir gençte değildim ama kendi egosu yüzünden okutmadi şimdi işim ve evimize giren fazladna gelirimiz olurdu. Siz kime kızgınsınız?

Hayatta en çok kime kızgınsınız ve onun haberi bile yok?
Cevapla