Karaman'da pastacılık ve ekmekcilik bölümü okuyan var mı? Nasıl bir üniversitedir? önerir misiniz?

Arkadaşlar ben bu YKS çalışmaktan çok sıkıldım. Bu sene bir bölüm yazıp gitmeye karar verdim. Pastacılık ve ekmekcilik düşünüyorum, okuyan bilen kişiler varsa bana önerilerde bulunabilirler mi? Benim elim böyle şeylere yatkındır ileride kendi yerimi de açmayı düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
10 ay
Ya ama yardım edin şu garibanaaaaa tercih gününe 3 gün kaldı ztn
Karaman'da pastacılık ve ekmekcilik bölümü okuyan var mı? Nasıl bir üniversitedir? önerir misiniz?
Cevapla