Arkadaşlar liseyi bitirdim çok şükür ama şimdi de kuzenim liseye geçecek puanı da yüksek değil benim gittiğim 2 tane lise var nakil yapmıştım o yüzden 2 tane kuzenim de onlari yazmış tercihlerine. Şimdi giderse o liselerden birine benim tüm lise geçmişimi kavgalarımı sohbetlerimi özelimi herşeyimi öğrenir bende istemiyorum gitmesini ama yazmış işte tercihlere. Tek umudum ilk sıraya bir lise yazmış o da yeni açıldı belki orası gelir de benim gittiğim okullara gitmez diyorum sonraki tercihler benim gittiğim 2 okul 😡😡 ben tam kurtuldum artık diyorum kuzenim gidiyor bu bitirir sonra başka tanıdık gider liselere illa benim bağım kopmayacak ya o liselerle😡😡😡
Güncellemeler
10 ay
Cevaplarsanız çok sevinirim dertleşecek birisi lazım 🥲
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı