Önümüzdeki 11 Ay Düzenli Çalışarak, Sıfır Ayt Temel ile EA ilk 400 yapma olasılığım?

Bu sene ilk kez sınava girdim ve AYT girmedim. Tyt netim 30.
Matematik hariç diğer derslerden temelim var sınavda çözmeyip çıkmıştım sadece türkçe çözdüm onda da 30 net yapmışım zaten. Matematiğim berbat yani öyle böyle değil, bölme dahi yapamam o derece. Ancak bu sene istikrarlı çalışmaya başladım şu an bile çalışıyorum hatta molada da buraya yazmak istedim. Hedefim: Bilkent Psikoloji %100 Burs veya ODTÜ Psikoloji ama tercihen hayalim hep Bilkent oldu. Gerçekçi bakarsak istikrarlı bir çalışmayla EA ilk 400 gibi bir sıralama 1 senede mümkün mü?
Güncellemeler
10 ay
Not: ODTÜ 2.5K gibi bir sıralama yani ilk 400 Bilkent ona göre de yorumlayabilirsiniz
Önümüzdeki 11 Ay Düzenli Çalışarak, Sıfır Ayt Temel ile EA ilk 400 yapma olasılığım?
Cevapla