Bu sıralama ile bu bölümler saçma değil mi?

Arkadaşlar komşumuzun kızı yks de 670 sıralama yaptı. ODTÜ veya Boğaziçi yazmayı düşünüyormus bilgisayar mühendisliği elektrik elektronik yazıcakmis bu bölümleri okuyup çok işsiz olan tanıdığım var niye bunları yazıyor ki tıp hukuk yerine
Bu sıralama ile bu bölümler saçma değil mi?
Cevapla