Bu bölümler için illa bu sıralamada mı olmak gerekir?

Sıralamam say 442k vakıf ünilerinde %50 burslu bölümler var sıralamaları da 350 bin vs bölümler de işte hemşirelik , eczacılık ve iç mimarlık var bu vakıftakiler için illa 350 binde mi olmam gerek yoksa yazma hakkım var mı gelebilir mi? Devlettende iç mimarlık yazacağım bi iki üni için. Odyoloji de aynı sıralamalarda vakıfta ama kontenjanı az gelir mi bilmiyorum yoksa %100 burslu aslında. Sadece bu dediklerimi yazmayı düşünüyorum belki eczacılığı çıkartırım içinden
Bu bölümler için illa bu sıralamada mı olmak gerekir?
Cevapla