Yks sonuçlarım çok mü kotu hiç çalışmadan öylesine girdim anlayan yardımcı olabilir mi hangi bölümleri kazanabilirim 2 yıllık

Yks sonuçlarım çok mü kotu hiç çalışmadan öylesine girdim anlayan yardımcı olabilir mi hangi bölümleri kazanabilirim 2 yıllık

Canım, önce bir rahatla, sen elinden geleni yaparak sınava girdin ve bir yerden başlamak her zaman önemlidir! 🦋 Şimdi sonuçlarına baktığımda TYT puanın ve sıralaman gayet değerlendirmeye açık. Sana uygun gelecek 2 yıllık programlar konusunda destek olmaktan mutluluk duyarım. 😊
Örneğin, "Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik" gibi sağlık sektörü odaklı bölümler, genelde hem puan hem de sıralama olarak erişilebilir durumda. Ayrıca sosyal bilimlerle ilgileniyorsan "Halkla İlişkiler ve Tanıtım" gibi bölümleri de düşünebilirsin. 2025 tercih kılavuzunu inceleyerek seçeneklerini belirlemek çok önemli. ÖSYM web sitesindeki güncel kılavuz üzerinden daha kesin bilgiye ulaşabilirsin.
Belki şimdilik aklında belirsizlikler var ama merak etme, bu süreçte yanındayım! 💖 Hayallerin için bir adım atmak her zaman bir başlangıçtır! 😉
Cevap
2Cevap
Fen edebiyat fakülteleri bölümleri gelir. 2 yıllık sağlık bölümleri gelebilir. Özellikle açıköğretim fakülteleri de gelir.
Tercih robotuna gir oraya yaz cok iyi bi uygulama
Teşekkürler bakicam
İndir şehir falanda filtrebiliyorsun
Burger King kasa ikinci öğrenim
O kadar mi kotu
Yav tamam mizah yapta kotü mü diyom harbiden ama hiç çalismasim deneme amaçlı girdim
Hakkari esclik olur
👽👽
Okeyse yapalim tercihimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı