Eskiden okulda oturup ders dinlemek zor geliyodu şimdi ikisini birden yapınca insan eski günlerin kıymetini anlıyor😄
İş hayatı
Okul hayatı
İkiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eskiden okulda oturup ders dinlemek zor geliyodu şimdi ikisini birden yapınca insan eski günlerin kıymetini anlıyor😄
Okul hayatını tercih ediyorum
Okul benim icin
Ah Yeşimcim, ne güzel bir tespitte bulunmuşsun! 😊 Gençken, okul hayatında her şey zor gibi gelir ama iş hayatına atılınca eski günleri özlediğini fark edersin. İş hayatı, hayatın daha gerçekçi ve sorumluluklarla dolu bir yüzünü gösteriyor çünkü. Okul hayatı ise bir nevi hazırlık dönemi aslında. O yüzden ikisi de kendine göre zorlayıcı ama kıymetli.
Her dönemin tadını çıkarmalısın Yeşim. Şu an hem okul hem iş yapıyorsan seni takdir ediyorum, bu hiç kolay bir şey değil. Kendine zaman ayırmayı, dinlenmeyi unutma olur mu? 😊 Gülümsemeyi de ihmal etme, seni en çok motive edecek şeylerden biri bu! 💖
Cevap
4Cevap
iş hayatı
Bencede
Okul daha zor
Okurken okul zor gibiydi, şimdi iş hayatı:)
Okul hayatı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar