Mezun senemdi, bir senem daha çöp oldu. Sınavım kötü geçti. Siz üniversite okudunuz mu, kaç kere mezuna kaldınız?

Okuyamayacağım galiba bu seneden de geçti yine olmadı. Aileme karşı mahçup hissediyorum kendimi yediğim yemekten tat alamıyorum her şey üstüme üstüme geliyor sanki. Bir sene daha hazırlanırsam psikolojik olarak bunu kaldıramam ailem de izin vermeyebilir çünkü bu hâlimi çekmek istemezler herhalde ne yapacağım bilmiyorum lise mezunu olarak bir işte çalışabilir miyim, iş bulabilir miyim? Bilmiyorum. Artık işte bile üniversite mezunu istiyorlar ne olacak hiç bilmiyorum geleceğim resmen karanlık belirsiz🥺🥺

Mezun senemdi, bir senem daha çöp oldu. Sınavım kötü geçti. Siz üniversite okudunuz mu, kaç kere mezuna kaldınız?
Cevapla