Temelim hic yok yks ye nasil calisabilirim, nasil temel yapabilirim?

Ben eski mezunlardanim 9. Sinifta 7 ay okula gittim ama okuldan bihaberdim 10 sinif koronaydi evdeydik canli derslere girmedim 11. Sinifta aciga geçtim is hayatina atildim, su an ise cok pismanim yks ye de 2 yildir hic girmedim bu sene 3. Yilim olcak bu sefer girmek istiyorum ama bu sefer de ben gercekten sifirim hicbir sekilde temelim yok matematigim berbat otesi ne yapmam gerekiyor lutfen beni bilgilendirir misiniz ozellikle matematik icin... Simdiden tesekkur ederim yorumlariniz icin

Temelim hic yok yks ye nasil calisabilirim, nasil temel yapabilirim?
Cevapla