Tıp fakültesi kazanan bir insan, çok mu zekidir yoksa çokmu çalışmışdır?

Ya bizim bir komşumuz varda, kendisinden de hoşlanıyorum, ama konumuz bu değil bu çocuk 2 sene önce, 2 senelik sıradan bir bölüm okuyordu, Tıp fakültesini kazanmış, hem şok oldum, hemde kıskandım biraz açıkçası.
Güncellemeler
1 yıl
Birde bişey sorcam, tıp kazanacak biriyse neden iki yıllık bölüme gitti kafam karıştı bu konuda
Güncellemeler
1 yıl
Çok büyük değil ya Pamukkale tıpı kazanmış öyle Hacettepe falan değil yani
Tıp fakültesi kazanan bir insan, çok mu zekidir yoksa çokmu çalışmışdır?
Cevapla