Uyku için kullandığım Rexapin ilacımı bıraktım. Ancak anksiyetem azdı bunun yanı sıra bazen 40 saat bile uyuyamadığım oluyor..
Not : ilacı 4 senedir kullanıyordum benden uzun süre kullanıp veya kısa dönem kullanıp farklı belirtiler gösterdiği oldu mu? Bende denge problemi yerli yersiz titremeler, boynumu sabit tutama ve zaman kavramımı kaybetme gibi etkileri oldu. Sizce normal mi ilaçtan arınma süresinin ardından bu belirtiler ortadan kaybolur mu?
Not : ilacı 4 senedir kullanıyordum benden uzun süre kullanıp veya kısa dönem kullanıp farklı belirtiler gösterdiği oldu mu? Bende denge problemi yerli yersiz titremeler, boynumu sabit tutama ve zaman kavramımı kaybetme gibi etkileri oldu. Sizce normal mi ilaçtan arınma süresinin ardından bu belirtiler ortadan kaybolur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer