Bu belayı yıllarca kullanıp bırakan var mı varsa psikolojik olarak ne tür yoksunluk belirtileri yaşadınız?

Uyku için kullandığım Rexapin ilacımı bıraktım. Ancak anksiyetem azdı bunun yanı sıra bazen 40 saat bile uyuyamadığım oluyor..
Not : ilacı 4 senedir kullanıyordum benden uzun süre kullanıp veya kısa dönem kullanıp farklı belirtiler gösterdiği oldu mu? Bende denge problemi yerli yersiz titremeler, boynumu sabit tutama ve zaman kavramımı kaybetme gibi etkileri oldu. Sizce normal mi ilaçtan arınma süresinin ardından bu belirtiler ortadan kaybolur mu?
Bu belayı yıllarca kullanıp bırakan var mı varsa psikolojik olarak ne tür yoksunluk belirtileri yaşadınız?
Cevapla