AÖF okuyorum aynı bölümü örgün kazanmak?

Merhabalar ben görsel iletişim okuyorum ve açıköğretim derslerinde bu bölüm baya hoşuma gitti ama maalesef açıköğretim ders imkanları çok kısıtlı, redditte bu bölümü okuyan kızla tanıştık kendisi tobb öğrencisi baya şeylerden bahsetti onun dışında diğer özel okullarında baya avantajları varmış

Şimdi normalde bu sene girecektim ama op kırılma durumu olduğu için seneye girme kararı aldım.

Ama olay şu ki seneye ekimde açıköğretim 3. Sınıf olacağım tabi 3 sene çok fazla bir şey katmadı ama diğer türlü hem dersler birebir olacak hem hocalar birebir eğitim olacak bir yandan Erasmus olsun

Sizce ne yapmalıyım

AÖF okuyorum aynı bölümü örgün kazanmak?
Cevapla