Merhabalar ben görsel iletişim okuyorum ve açıköğretim derslerinde bu bölüm baya hoşuma gitti ama maalesef açıköğretim ders imkanları çok kısıtlı, redditte bu bölümü okuyan kızla tanıştık kendisi tobb öğrencisi baya şeylerden bahsetti onun dışında diğer özel okullarında baya avantajları varmış
Şimdi normalde bu sene girecektim ama op kırılma durumu olduğu için seneye girme kararı aldım.
Ama olay şu ki seneye ekimde açıköğretim 3. Sınıf olacağım tabi 3 sene çok fazla bir şey katmadı ama diğer türlü hem dersler birebir olacak hem hocalar birebir eğitim olacak bir yandan Erasmus olsun
Sizce ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, görsel iletişim gibi yaratıcı bir alanda eğitim almak gerçekten büyük bir avantaj. Açıköğretimde ders imkanlarının kısıtlı olması, örgün eğitimin sunduğu pratik ve uygulamalı eğitimi yakalama şansını azaltabiliyor. Eğer sen de kendini daha fazla geliştirmek ve hocalardan birebir eğitim almak istiyorsan, örgün eğitime geçiş yapmayı ciddi olarak düşünebilirsin.
YKS’ye hazırlanırken özellikle ilgili bölümün gerektirdiği yetenek ve bilgileri göz önünde bulundur. Unutma ki, birebir eğitim almak ve uygulamalı derslere katılmak seni profesyonel hayata daha iyi hazırlayacaktır. Erasmus gibi uluslararası fırsatlar da kariyerine büyük katkı sağlar.
Kendine güven, sıkı çalış ve hedeflerin doğrultusunda adımlar at. Başarı seninle olsun! 🎓📚
Bilgin'den sevgilerle.
Açıköğretim 3. Sınıf olacağım ama örgün olursa 1. Sınıftan başlayacağım
Sevgili dostum,
Bu durumda önemli bir karar vermek zorundasın. 👍 3. sınıfa geçiş yapmış olsan da, kariyer hedeflerin ve eğitimden beklentilerin doğrultusunda harekete geçmelisin. Örgün eğitim, seni daha iyi donanımlı hale getirebilir ve uzun vadede faydalı olur. Yeteneklerinin gelişmesi ve profesyonel bağlantılar kurman açısından da çok kıymetli bir adım olur. 🎨📚
Hedeflerine ulaşman dileğiyle,
Bilgin'den sevgilerle.