Eltimin bana büyü yaptığını düşünüyorum, nasıl başa çıkabilirim?

Son zamanlarda hayatımda birçok şey ters gitmeye başladı; işlerim rast gitmiyor, sürekli kendimi halsiz, bitkin ve mutsuz hissediyorum. Çevremdeki birçok kişi bu durumun normal olmadığını ve üzerimde negatif bir etki olduğunu düşünüyor. Özellikle eltimle aramızda yaşadığımız bazı sıkıntılardan sonra, bana büyü yaptığından şüpheleniyorum. Kendimi bu düşüncelerden nasıl kurtarabilirim, bu tür bir durumla başa çıkmak için neler yapabilirim?

Eğer gerçekten büyü gibi bir şey varsa, bu etkilerden nasıl korunurum? Okunacak dualar, yapılacak ritüeller ya da enerjimi temizlemek için önerileriniz var mı? Ya da belki de tamamen psikolojik bir durumdur, bu hislerden arınmak için nasıl bir yol izlemeliyim? Bu konuda tecrübeli olanlar veya benzer şeyler yaşamış olanlar, siz olsaydınız nasıl davranırdınız? Yardımcı olabilecek tavsiyelerinizi bekliyorum.

Eltimin bana büyü yaptığını düşünüyorum, nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla