Arkadaşımla iletişimimiz eskisi gibi değil konuşmak istemiyorum dedi ama yakını öldü yanında olmak istiyorum ama?

6 gün önce konuşmak istemiyorum diyince yazmak doğru mu

Arkadaşımla iletişimimiz eskisi gibi değil konuşmak istemiyorum dedi ama yakını öldü yanında olmak istiyorum ama?
Cevapla