Sürekli hayal kırıklığına uğratan arkadaşla (erkek) iletişimimi kestim fakat konuşmak istiyorum onunla üzülüyorum. Ne yapmalıyım?

Konu şu ben hep onu daha üst düzey bir insan gibi yani böyle daha detaycı daha anlayışlı beni daha iyi tanıması gereken gibi böyle daha pozitif yönde görüyorum. O ise benim onu gördüğümden daha azı oluyor çoğunlukla ve bu beni kırıp bende hayal kırıklığı yaratıyor ve böyle genel olarak insanlara karşı umudum gidiyor böyle durumlarda.

Bi de artık ona güvenememeye başladım çünkü ben her konuda ona şeffaf oluyorum o ise hiç şeffaf değil anca sormam gerek öğrenmem için ama o ise ben ona bi şey anlatmadığımda ya da üstü kapalı anlattığımda sürekli sorarak beni anlatmaya zorluyor.

Bu olaylar yüzden sık sık tartışıyoruz daha doğrusu ben onunla konuşmayı kesip arkadaşlığı bitirmeye çalışıyorum. Fakat bu durum beni çok yıprattı, onu da yıpratmıştır ki eskisine oranla bir tık daha ilgisiz gibi geliyor.

Bana davranış olarak ise gayet iyi sakin ilgili iyi bir arkadaş onunla eğleniyorum her şeyimi anlatabiliyorum ve bi aksilikte yanımda olan biri ama bu yukarıdaki durumlar beni rahatsız ediyor ve kırıyor ondan daha iyisini beklerdim diye bu durumda ne yapmalıyım?

Tekrar barışıp güvenmeden çok yakın olmadan mı devam ediyim yoksa direkt mi gitmeli?

Sürekli hayal kırıklığına uğratan arkadaşla (erkek) iletişimimi kestim fakat konuşmak istiyorum onunla üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla