Konu şu ben hep onu daha üst düzey bir insan gibi yani böyle daha detaycı daha anlayışlı beni daha iyi tanıması gereken gibi böyle daha pozitif yönde görüyorum. O ise benim onu gördüğümden daha azı oluyor çoğunlukla ve bu beni kırıp bende hayal kırıklığı yaratıyor ve böyle genel olarak insanlara karşı umudum gidiyor böyle durumlarda.
Bi de artık ona güvenememeye başladım çünkü ben her konuda ona şeffaf oluyorum o ise hiç şeffaf değil anca sormam gerek öğrenmem için ama o ise ben ona bi şey anlatmadığımda ya da üstü kapalı anlattığımda sürekli sorarak beni anlatmaya zorluyor.
Bu olaylar yüzden sık sık tartışıyoruz daha doğrusu ben onunla konuşmayı kesip arkadaşlığı bitirmeye çalışıyorum. Fakat bu durum beni çok yıprattı, onu da yıpratmıştır ki eskisine oranla bir tık daha ilgisiz gibi geliyor.
Bana davranış olarak ise gayet iyi sakin ilgili iyi bir arkadaş onunla eğleniyorum her şeyimi anlatabiliyorum ve bi aksilikte yanımda olan biri ama bu yukarıdaki durumlar beni rahatsız ediyor ve kırıyor ondan daha iyisini beklerdim diye bu durumda ne yapmalıyım?
Tekrar barışıp güvenmeden çok yakın olmadan mı devam ediyim yoksa direkt mi gitmeli?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
konuşma bence
Ne açıdan öyle dedin peki
acı biber gıbı yakacagını bılırsın ama ıstersınde
Maalesef
ondan kötuler kötuluk kazanıyo
Sevis bence
Dur karıştırma onun ucundan döndük zaten
Neden döndün
E arkadaşız çünkü öyle kalmasını istedim
Eee suanda ne istiyorsun
Onunla arkadaş olmak ama şu saydığım durumları düzeltmesini
Ama defalarca aynı şeyler oluyor ve Yoruldum
Çünkü senle sevismek istiyor
Onu biliyorum söyledi zaten de bu konuyla onun ne alakası var
Tamm derdi o soylemis zaten
Değer veriyo gibi ama ne bileyim çok ilgili en ufak detayı bile atlamıyo falan bilmiyorum erkekleri anlamak zor
Sevgili olmak istediğini söylüyor ama hayatında ne şekilde olsam da yeter kalayım bana yeter gibi konuşuyor
Sevismek amac
Bak soyle yap sevdiğim biri var de tepkisi ni izle
Sevdiğim biri var desem inanmaz da hoşlandığım biri var dersem inanabilir
Ne tepki verir eğer amacı sadece cinsellikse
Öyle yap bence
Amacı cinsellikse ne tepki verir, seviyorsa ne tepki verir?
Seni birakir
Üni okuyorsun dimi
Günaydın
Günaydın
Nasılsın
Soruma bi yorum yapmayacaksan niye yazıyorsun dayı
Bence konuşma
Ama yalnızım ve yalnız kalmak istemiyorum artık
Ve üzülüyorum bi daha da böyle benimle ilgilenen arkadaş bulamam
Ben arkadaş olurum seninle
Sanal arkadaşlıklar istemiyorum
Reel olur