Ara verelim dedi ayrıldım ama yazsın istiyorum ne yapmalıyım?

2 aydır birlikteydik son haftalar görüşememeye başladık ve ara verelim dedi bende kabul etmedim bitsin dedim. Ama özlüyorum ve yazsın istiyorum. Onu umursamayan şeyler paylaşıyorum açıkcası bana ara verelim demesi çok kalbimi kırdı daha 2 ay olmasına karşı ara verelim dedi ve ben hiçbişey yapmadım ilgilendim sevdim ama o iletişimi kesti şimdi ise pişman olsun ve arasın istiyorum ne yapmalıyım..

Ara verelim dedi ayrıldım ama yazsın istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla