4 yıllık diyetisyenlik, matematik mi yoksa 2 yıllık anestezi mi diyetisyenlikte atanmak zor diye anestezi yazdım küçümsüyorlar?

Devlette diyetisyenlik tutmasına rağmen yazdım. Özelde diyetisyenlik okuyanlar küçümseyerek bakıyor bölümümü deyince. Pişman oldum yazdığıma. Sizce? 2 yıllıklardan atanması daha kolay diye babam yazdırmıştı
4 yıllık diyetisyenlik, matematik mi yoksa 2 yıllık anestezi mi diyetisyenlikte atanmak zor diye anestezi yazdım küçümsüyorlar?
Cevapla