Arkadaşlar merhaba, ben küçüklüğümden beri ölüm kavramından çok korkuyorum bunu nasıl asabilirim?

Arkadaşlar merhaba, ben küçüklüğümden beri ölüm kavramından çok korkuyorum hem kendim için hem sevdiklerim için zaman bu çok artıyor. Özellikle bu sene bu kaygılarım daha da fazlalaştı ders çalışıyorum mesela aklıma geliyor kalbim sıkışıyor daralıyorum çıkacak gibi oluyor resmen kalbim bi kac kez bu nedenden dolayı tansiyonum falan düştü. Psikiyatriye gidip tedavisi neyse olmak istiyorum fakat günümüz şartlarında meslek sahibi olmak çok zor şu an yks'ye hazırlanıyorum ve eğer sınav istediğim gibi gelmezse polislik denemek istiyorum bu psikolojime uygun değil biliyorum ama bi şekilde bi yerlere yerleşmemiz gerekiyor. Bu konuyu aileme de açtım ama onlarda çok anlayamıyor ne hissettiğimi. Aranızda bu tarz bi durum içinde olan var mı varsa nasıl aşıyorsunuz ben nasıl aşabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Arkadaşlar merhaba, ben küçüklüğümden beri ölüm kavramından çok korkuyorum bunu nasıl asabilirim?
Cevapla