Üniversitenin kendi bölümümün whatsapp grubuna girdim samimi olmam gerekiyor mu simdiden birileriyle?

Yüzyüze gittigim zaman tanısmıs oldugum kisiler olması daha iyi olmaz mı birileriyle en azından simdiden sohbetimizin olması yani
Üniversitenin kendi bölümümün whatsapp grubuna girdim samimi olmam gerekiyor mu simdiden birileriyle?
Cevapla