Ailemin istediği bölüm gelmedi diye ailem beni üniversiteye göndermeyecek sizce haklılar mı?

Öncelikle hepinize iyi günler diliyorum 19 yaşındayım bu yıl 2. kez yks sınavına girdim sınavda ailem ilk önce kendi ıstedikleri bölümü yazdirdilar sonra bende aileme 2 yıllık bölümler yazmak istediğimi söyledim ailem izin vermedi sonra bende ailemden gizli 2 yıllık elektrik bölümünü yazdım elektirik bölümü kazandım ama ailem göndermiyor babam bana çok kızdı ailemin istediği bölüm 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bolumuydü. Ne yapmalıyım?

Ailemin istediği bölüm gelmedi diye ailem beni üniversiteye göndermeyecek sizce haklılar mı?
Cevapla