Sağlık bilimleri hemşirelik mi? İşletme fakültesi mi?

Belki saçma gelicek ikisi birbirinden bağımsız bölümler diye ama işte ikilem arasında kaldım. uzun zamandır hemşirelik isterken bu mesleği gercekten istiyor muyum istemiyor muyum anlayamadım. İşletme de istediğim türden bir iş , eğer iyi bir üniversite de (marmara üniversitesi düşünüyorum.) okursam belki yolum açık olabilir. Bu konuda deneyiminiz varsa benimle de paylaşırsanız sevinirim. Simdiden nazik yorumlarınız için teşekkürler 🌸

Sağlık bilimleri hemşirelik mi? İşletme fakültesi mi?
Cevapla