Hemşirelik çok istiyordum doktorlar ile çalışmak ama tutmadı.. 4 yıllıklar tutmasına rağmen anestezi yazdım. Saçma mı olmuş?

Benim tutturduğum üniversitelerden daha kötü üniversitelerde diyetisyenlik okuyan arkadaşlarım küçümsüyor sinir oldum. İşsiz kalacak hepsi
Hemşirelik çok istiyordum doktorlar ile çalışmak ama tutmadı.. 4 yıllıklar tutmasına rağmen anestezi yazdım. Saçma mı olmuş?
Cevapla