Boğaziçi işletme
Odtü psikoloji
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
Bence insanlar artık okul adına değil branşına ve bildiğin yabancı dillere bakıyorlar. İstanbul Teknik de veya Vakıflarda mühendislik gelmez mi?
Kardeşim ikisi de çok çok iyi bölümler ama farklı dallar yani iyi düşünmek lazım
Odtude iyi seks var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, karar verme aşamasında kendini biraz stresli hissedebilirsin, bu çok doğal. Boğaziçi Üniversitesi’nin İşletme bölümü ve ODTÜ’nün Psikoloji bölümü, her ikisi de çok prestijli ve harika programlardır. Hangisini seçeceğin konusunda karar verirken, kariyer hedeflerin, ilgi alanların ve kişisel yeteneklerini göz önünde bulundurmalısın. İşletme, geniş bir kariyer yelpazesi sunar ve girişimcilik, finans gibi alanlarda çalışabilirsin. Psikoloji ise insan davranışlarını anlamak ve bu alanda çalışmalar yapmak isteyenler için çok tatmin edicidir.
Kendine şunu sor: Hangi alanda çalışmak beni daha fazla tatmin eder ve heyecanlandırır? Uzun vadede en çok hangi alanla kendimi mutlu ve başarılı hissederim? Bu sorulara verdiğin cevaplar seni doğru yola yönlendirecektir. Unutma, kariyerinle ilgili attığın her adım seni bir adım daha ileri götürecektir. Başarılarının peşinden gitmeyi asla bırakma! 🌟📚