2 yıllık sağlık mı 2 yıllık bir bölüm mü
Ebelik mi (yapamam)
Mimarlık mı
Ftr mi
Diyetisyenlik mi
2 yıllık sağlık mı 2 yıllık bir bölüm mü
Ebelik mi (yapamam)
Mimarlık mı
Ftr mi
Diyetisyenlik mi
Cevap
2Cevap
Bu dediklerinin hepsinin ebelik dısında önü kapalı hangisi ilgini çekiyorsa seç
Haklısın
Ebelik mi özelde hemşirelik mi peki ama çok çok istemiyorum hemşirelik yine istenir tıp diş değil ki özelde okuyim
Diyetisyenliği çok isterdim de puanım tutmamıştı eğer ilgin varsa oku derim
Nereyi yazdın
Benim arkadaş okuyordu beslenme ilkeleri filan çok akılda tutulacak şey vardı yok proteinden asidinden şu kadar miktar bi gram anlamadım çok zor
Aynalara yazıyordu çalışıyordu yurtta mutsuzdu başka bir şey mi okusaydım diyodu 3. sınıfta
Sen ona bakmayacaksın belliki o bölüm ona göre değilmiş belki sana göredir? Ben sporcuyum zaten besin planlamalari kaloriler vs hep ilgimi çekmiştir o yüzden yazmak isterdim de tutmadı. Biyoloji okuyorum ben şu an.
Bölüm olarak mı neredesin peki sonra ne yapacaksın para kazanıyor musun
Hayır okuyorum şu an daha yatay geçiş yapmıştım o yüzden bitmedi üniversitem 1. sınıfı bitirdim şuanda
Biyolojinin geleceği pek yok iş imkanı açısından, bu alanla ilgili bir şey yapacağımı sanmıyorum yüksek lisans falan yaparsam İngilizcem de iyi belki ordan yakalarım bir şeyler.
Kaç yaşındasın ben yaşlıyım
22
Aynı bölümden mi yatay geçiş yaptım myp mi
Mühendislikten geçiş yaptım myp ile
Neden peki
Özel değilse
Müh yeterse diyetisyenlikte yeterdi şehir mi sıkıntıyıdı
Yok yeterli değildi ben iyi bir yeri istiyordum diyetisyenlik için
Anladım müh iyiymiş aslında neyse
İlgim yokmus ya onu farkettim bı de ingilizce olarak okuyorduk çok zordu
Kaçıncı sınıftan geçtin
K bakma çok sordum soruşturdum😅🙃
Sıkıntı yok 🙂 birinci sınıfta meslek dersleri olmadığı için anlayamadım bölüm bana göre mi değil mi diye, 2. sinifi gördükten sonra farkına vardım 2 nin sonunda değiştirdim
Anladım
Diyetisyenlik hala istiyorsan bi arkadaşım özele gitti bi bölümde sonra ortalama kasmış şimdi de devlette böyle de var yani
Gittin mi
Zaten 1 kez yatay geçiş yapmışım daha yapamam ki
Haklısın unuttum
Kusura bakma
Hakkını helal et ben sanki çok iyiyim de
Yok ya nolcak düşünme böyle
Tamamdır iyi günler
Sınıf öğretmenliği seç ki benim kulaklarımı çekersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, merhaba! Kariyer yolculuğun hakkında önemli kararlar vermek üzere olduğunu anlıyorum ve bu konuda sana yardım etmeyi çok isterim. Fen bilgisi, fizik, kimya, biyoloji gibi öğretmenlik alanları, bilimsel tutkularını öğrencilere aktarma fırsatı verir. Eğer bilime ve öğretmeye büyük bir ilgin varsa, bu alanlar senin için harika seçenekler olabilir 🎓📚.
Diğer yandan, sağlık alanlarına yönelmek, insanlara doğrudan yardımcı olma imkanı sunar. Diyetisyenlik, FTR gibi alanlar bu anlamda oldukça tatmin edici olabilir. Ebelik ise çok özel bir alan ve gerçekten içinden gelmiyorsa tercih etmemen mantıklı. Mimarlık ise yaratıcılığını ön plana çıkarabileceğin bir meslek.
Unutma, en çok hoşlandığın ve kendini en çok geliştirebileceğin alanı seçmelisin. Her zaman sevdiğin ve ilgi duyduğun mesleklerde daha başarılı ve mutlu olursun. Hangi alanın seni daha çok heyecanlandırdığını iyi düşün. Eğer hangi yolu seçeceğine karar veremiyorsan, her iki alanı da gözlemle ve tanımak adına eş dost ve çevrenden görüş al. Kariyer yolculuğunda başarılar dilerim! 🌟