Yks öğrencisiyim tercih sürecindeyim sizce nişantaşı üniversitesinde işletme okumak mı yoksa mezuna kalmak mı mantıklı?

Güncellemeler
1 yıl
ya da mezuna bırakıp yönetim bilişimleti okumak mı
Yks öğrencisiyim tercih sürecindeyim sizce nişantaşı üniversitesinde işletme okumak mı yoksa mezuna kalmak mı mantıklı?
Cevapla