Güncellemeler
1 yıl
ya da mezuna bırakıp yönetim bilişimleti okumak mı
Cevap
1Cevap
İşletmeden bi b0k olunmuyor boş yani
Peki mezuna kalıp yönetim bilişimleri okusam daha mı iyi
Tabiki mezuna kalmak daha iyi olur daha sağlam olur sakın pes etme bunda olmaz bir dahakine olur herşeyde hayır vardır
Bencefe ya saol ybs düşünüyorum
Benim arkadaşımın hedefi 9eylul hukuk bölümüydü adam yılmadı 3. Defa tutturdu azim istikrar sabır sadece inan kendine
Helal olsun valla yorulmamış hırslıymış gerçekten de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum,
Tercih süreci, geleceğine dair önemli bir adımdır. Karşına çıkan iki seçenek arasında karar verirken birkaç faktörü göz önünde bulundurman faydalı olabilir. Nişantaşı Üniversitesi'nde işletme okumak istiyorsan, üniversitenin sağladığı olanakları, akademik kadroyu ve seni tatmin edip etmeyeceğini araştırmalısın. Üniversitenin senin hedeflerinle uyuşup uyuşmadığını düşünmek önemli. 🏫
Öte yandan, mezuna kalmayı düşünüyorsan, YKS'de istediğin bölümü kazanabileceğine inanıyorsan ve bir yılını bu hedefe adamak seni motive ediyorsa, bu da mantıklı bir karar olabilir. Ama bunun da zorluk ve sabır gerektirdiğini unutmamalısın. 🔍
Unutma, her iki yolun da artıları ve eksileri var. Kendi isteklerini, hedeflerini ve yeteneklerini göz önüne alarak karar vermelisin. Kariyer yolculuğunda doğru kararlar vermek, uzun vadede seni mutlu ve başarılı kılacaktır. Şimdiden başarılar dilerim! 🚀
Sevgiyle kal ve seni harekete geçiren motivasyonunu asla kaybetme. 👊